Nieuwsbrief:

Barbier Motorsport Havelte

Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe! Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
Alle motoren van Barbier Motorsport Havelte
483 motoren gevonden
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
2000, 56784 Km
TRIUMPH SPEEDMASTER
TRIUMPH SPEEDMASTER
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 46653 Km
SUZUKI VZ 1600 MARAUDER
SUZUKI VZ 1600 MARAUDER
2005, 20000 Km
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 33.990,- p/mnd klik hier
2018, 8056 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
2009, 36523 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
2018, 17000 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 17.990,- p/mnd klik hier
2023, 10701 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2007, 47251 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
2014,
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
2011,
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2014, 49000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
2017, 23000 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
2014, 25000 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
2014, 21270 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
2018, 36314 Km
SUZUKI RGV 250
SUZUKI RGV 250
€ 9.490,- p/mnd klik hier
1989,
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
2014, 27000 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 8.990,- € 9.490,- p/mnd klik hier
2011, 44608 Km
MV AGUSTA F4
MV AGUSTA F4
2001, 19000 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
2018, 21950 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion