Nieuwsbrief:

De Leeuw Motoren

Bij de Leeuw motoren zijn we gepassioneerd over motoren. De Leeuw motoren is een jonge onderneming met al een aantal jaren aan ervaring in de motorbranche, wij bieden een zorgvuldig geselecteerd aanbod van kwaliteitsmotoren. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent en we u met een glimlach en een gerust hart weer de weg op zien gaan!
Alle motoren van De Leeuw Motoren
8 motoren gevonden
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2019, 23681 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 5.649,- p/mnd klik hier
2014, 5224 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 6.549,- p/mnd klik hier
2016, 6166 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2020, 18663 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.649,- p/mnd klik hier
2021, 10946 Km
KTM 890 DUKE GP
KTM 890 DUKE GP
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2023, 6350 Km
TRIUMPH TT 600
TRIUMPH TT 600
€ 1.600,- p/mnd klik hier
2001, 33498 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2016, 27644 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion