Nieuwsbrief:

Ducati Amsterdam


www.ducatiamsterdam.nl
020-6826493
Dealer van:Lid BOVAG

DUCATI


Ducati Amsterdam bestaat uit een bijzonder hecht team en al een motorbedrijf vanaf 1970 waarbij service voorop staat ! Onze monteurs zijn gespecialiseerd in Ducati en krijgen jaarlijks technische training in Italië en Nederland. Vanaf 2020 zijn wij Ducati Store in Amsterdam en verkopen alles wat maar met Ducati te maken heeft. Bij ons vind je alle nieuwe Ducati motoren en een ruime keuze in Ducati approved occasions welke met 1 jaar garantie worden verkocht. In onze ruime showroom kun jij ook je hart ophalen aan motorkleding, merchandising en accessoires van Ducati. Je bent van harte welkom!
Alle motoren van Ducati Amsterdam
49 motoren gevonden
DUCATI PANIGALE V4
DUCATI PANIGALE V4
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2018, 20440 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER ICON DARK
DUCATI SCRAMBLER ICON DARK
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI DESERTX
DUCATI DESERTX
€ 23.090,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI DIAVEL V4
DUCATI DIAVEL V4
€ 32.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI HYPERMOTARD 698 MONO
DUCATI HYPERMOTARD 698 MONO
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI HYPERMOTARD 698 MONO RVE
DUCATI HYPERMOTARD 698 MONO RVE
€ 16.190,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI STREETFIGHTER V4
DUCATI STREETFIGHTER V4
€ 27.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI STREETFIGHTER V4S
DUCATI STREETFIGHTER V4S
€ 31.590,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 30.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 30.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 S SPORT
DUCATI MULTISTRADA V4 S SPORT
€ 33.890,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 17.750,- p/mnd klik hier
2019, 25887 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER SP
DUCATI MONSTER SP
€ 18.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 30.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2022, 21638 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 S PIKES PEAK
DUCATI MULTISTRADA V4 S PIKES PEAK
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
€ 33.190,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
DUCATI SUPERSPORT S
DUCATI SUPERSPORT S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2019, 7759 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
€ 33.190,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA V2
DUCATI MULTISTRADA V2
€ 18.690,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion