Nieuwsbrief:

MG Automotive

MG Automotive is uw partner voor al uw automotive gerelateerde vragen en onstaan vanuit pure passie voor auto`s en motoren alles wat daarmee te maken heeft. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring op dit gebied en zijn thuis in alle gebieden op automotive vlak. Wij onderscheiden door ons enthausiasme en betrokkenheid. Alleen 100% tevredenheid is voor ons genoeg. Voor al uw autozaken kunt u bij ons terrecht zoals bijvoorbeeld: * Voor de aanschaf van uw nieuwe auto of motor. * Voor de aanschaf van uw gebruikte auto of motor. * Voor de verkoop van uw auto of motor * Voor de inkoop van een auto of motor. * Voor consignatie verkoop. * Voor aankoop begeleiding. * Voor uw wagenparkbeheer. * Voor onderhoud. * Voor al uw vragen over leasing * Voor een second opinion. Mocht u vragen hebben bel gerust of vult het contactformulier in. Tel.: 0186-510001
Alle motoren van MG Automotive
30 motoren gevonden
BMW R 1250 GS HP
BMW R 1250 GS HP
€ 16.940,- p/mnd klik hier
2018, 67425 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2017, 25335 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2023, 18685 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 9.940,- p/mnd klik hier
2020, 26788 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 16.440,- p/mnd klik hier
2016, 19794 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ESA
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2017, 67220 Km
BMW R 1250 RS
BMW R 1250 RS
€ 14.440,- p/mnd klik hier
2020, 33306 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2001, 60777 Km
BMW R 1200 GS ABS
BMW R 1200 GS ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 75629 Km
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2016, 31160 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 21036 Km
BMW R 1250 GS HP
BMW R 1250 GS HP
€ 19.899,- p/mnd klik hier
2020, 18848 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 7.440,- p/mnd klik hier
2008, 75784 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 17.940,- p/mnd klik hier
2020, 5984 Km
APRILIA TUONO V4 1100 RR
APRILIA TUONO V4 1100 RR
€ 13.899,- p/mnd klik hier
2019, 19954 Km
BMW R 1200 GS TRIPLE BLACK EDITION
BMW R 1200 GS TRIPLE BLACK EDITION
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2017, 73690 Km
HUSQVARNA NORDEN 901 EXPEDITION
HUSQVARNA NORDEN 901 EXPEDITION
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2023, 21258 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2012, 13277 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 V SEVENTY TWO
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 V SEVENTY TWO
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2012, 8272 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2011, 24292 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion