Nieuwsbrief:

Premium Motors


www.premiummotors.nl
055-3602034
Dealer van:Lid BOVAG

KAWASAKI, KTM


Premium is in 2012 geboren vanuit pure passie voor motorrijden. Een jong bedrijf dus, maar dan wel met 25 jaar ervaring in de persoon van oprichter Carol Mulder. Als succesvol coureur en ervaren in- en verkoper van motoren kent hij de branche als geen ander. Carols instelling is 'positief maar niet snel tevreden'. Dit komt ten voordele van de klant terug in het DNA van Premium. Zo is 'goed' niet goed genoeg en is absolute perfectie het streven. Dat begint bij de kwaliteit van de gebruikte motoren die wij aanbieden: de beste en zodoende niet altijd de goedkoopste. Maar daar staan dan wel de beste garanties en aftersales tegenover. Afspraak is afspraak: we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. En dat uiteraard met een klantgerichte dosis flexibiliteit.
Alle motoren van Premium Motors
146 motoren gevonden
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 12300 Km
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2023, 9100 Km
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER PLUS
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER PLUS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2021, 11500 Km
Merkdealer
HONDA NX 500
HONDA NX 500
€ 8.849,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KAWASAKI VULCAN S PERFORMANCE
KAWASAKI VULCAN S PERFORMANCE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2018, 24300 Km
Merkdealer
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 15.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA CBR 500 R
HONDA CBR 500 R
€ 8.949,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2023, 3100 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2020, 6600 Km
Merkdealer
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2022, 3400 Km
HONDA NC 750 X
HONDA NC 750 X
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 1700 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 12.990,- p/mnd klik hier
1995, 39800 Km
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 7400 Km
Merkdealer
HONDA CMX 1100 REBEL
HONDA CMX 1100 REBEL
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2023, 3000 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2017, 11200 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2021, 14300 Km
Merkdealer
HONDA CB 1000 HORNET
HONDA CB 1000 HORNET
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
APRILIA RS 660
APRILIA RS 660
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2021, 8800 Km
HONDA MSX 125
HONDA MSX 125
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2018, 25900 Km
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion