Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RACING STRIPES
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia RS 457 RACING STRIPES 0km 2024

Kenmerken:

- Krachtige 457cc parallel-twin motor
- Moderne technologie

- Sportief design geïnspireerd
- Lichtgewicht chassis 
- Geavanceerde remsystemen
- Laag brandstofverbruik 

Het ontwerp van de Aprilia Tuono 457 valt op door zijn compacte en onmiskenbare lijnen die de sportieve ziel van een echte naked vertegenwoordigen. De driedelige full-LED koplamp verwijst naar de iconische Aprilia-stijl, terwijl de kleine spoiler een eerbetoon is aan de legendarische Tuono 1000 R en de toepassing van geavanceerde aerodynamische technieken toont. Ieder detail is het resultaat van een functioneel ontwerp gewijd aan sportiviteit: de uitstekende ergonomie van de tank wordt ondersteund door het brede stuur en het lage zadel, dat aan de zijkanten taps toeloopt, voor een comfortabele maar toch dynamische rijervaring.

De grenzen van de prestaties opzoeken                                                                                                                                                                                                                                                                                                
De Aprilia Tuono 457 wordt aangedreven door een moderne 457-cc tweecilinder motor. Dit juweeltje van Aprilia-technologie is bewust onbedekt gelaten om het unieke karakter ervan in de categorie te benadrukken. De ultramoderne vloeistofgekoelde motor levert tot 35 kW (47,6 pk) bij 9400 tpm, het maximum dat is toegestaan voor een motor met een A2-rijbewijs, Recordbrekende prestaties voor een tweecilindermotor met deze cilinderinhoud.Uitzonderlijk licht en wendbaar

Het plezier blijft groeien

Technologie wordt gebruikt om het rijplezier van de Aprilia Tuono 457 te verhogen, dankzij het elektronicapakket dat een revolutie in het segment teweeg zal brengen. Ride by Wire, oorspronkelijk geïntroduceerd door Aprilia in de MotoGP, wordt gecombineerd met drie rijmodi die het vermogen, het koppel en de traction control op drie niveaus optimaliseren, zelfs tijdens het rijden. Om je rit gemakkelijker en intuïtiever te maken, selecteer je gewoon de meest geschikte modus met behulp van de handige verlichte bedieningsunit op het stuur. Je keuze wordt vervolgens weergegeven op het ultramoderne 5” TFT kleurendisplay.

 



  • Snelle levering en direct uit voorraad.


    incl. Afleveringskosten 2 jaar garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom! 



    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

  • Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion