Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 502 X - 2020

Garantie: Nee
6174 Km
Rood
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Benelli TRK-502X
Bouwjaar 2020
6174 Kilometers en in Topstaat.
35Kw en 48Pk dus geschrikt voor A2 a2 rijbewijs.
500cc motorblok met mooi geluid en lekker koppel.
Ondanks de 35 Kw een grote motor en zithouding vergelijkbaar met een GS
Voorzien van de volgende optie's
Abs
Middenbok
Handkappen
Valbeugel
Spaakwielen
Bagagerek
12 Volt aansluitoing
Mooie en Betrouwbare Allroad die zeer goed uit langduur test komt bij motorblad.
Staat in Didam en in na telefoninische afspraak te bekijken.
Vaste Prijs 5550 Euro
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion