Nieuwsbrief:

BMW  C EVOLUTION - 2014

Garantie: Ja
16396 Km
LIGHTWHITE UNI (LICHT WIT)
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2016
Modelcode: K17
Typenummer: 0C03

Technische informatie
Koppel: 72 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 120 km/u

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 4

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Diefstalalarmsysteem (0603), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Anti Blokkeer Systeem, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Den Haag
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion