Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2022

Garantie: Ja
8912 Km
MAGELLAN GREY METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Modelreeks: jul. 2021 - 2025
Koppel: 62 Nm
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
CO?-uitstoot: 0 g/km
Aantal eigenaren: 2

Deze CE04 wordt geleverd met Hoge ruit en Topkoffer
Incl.Snellader

Nu in onze showroom in Apeldoorn!
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Avantgarde pakket, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth, City pakket, Dagrijverlichting, Dynamic-pakket, Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Multimedia-voorbereiding, Pro buddyseat, Pro pakket, Rijmodi Pro, Snellader, Teleservices, Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare handvaten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion