Nieuwsbrief:

BMW  F 650 GS ABS - 2012

Garantie: Ja
37869 Km
Zilver
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu te koop bij AD Motoren: BMW F 650 GS ABS 2012 – Betrouwbare Allrounder in Iceberg Silver Metallic

 

Ben jij op zoek naar een veelzijdige en betrouwbare allroad motorfiets met een stoere uitstraling? Deze BMW F 650 GS ABS uit 2012, uitgevoerd in de stijlvolle kleur Iceberg Silver Metallic, is een perfecte metgezel voor zowel dagelijks gebruik als avontuurlijke toerritten. Met zijn soepele tweecilinder motor en een lage kilometerstand van slechts 37.869 km biedt deze motor nog jarenlang zorgeloos rijplezier.




Kenmerken:
  • Bouwjaar: 2012

  • Model: F 650 GS ABS

  • Kleur: Iceberg Silver Metallic

  • Kilometerstand: 37.869 km

  • ABS

  • Origineel Nederlands geleverd

  • Wunderlich windscherm

  • BMW dealer onderhouden


Onderhoud & Staat:
 


Deze BMW F 650 GS is altijd zorgvuldig onderhouden bij de dealer en verkeert zowel technisch als optisch in uitstekende staat. Slijtageonderdelen zoals banden, remmen en ketting zijn in goede conditie. De motor loopt soepel, schakelt trefzeker en staat klaar voor vele betrouwbare kilometers. Dit is een motor voor de rijder die waarde hecht aan kwaliteit, degelijkheid en comfort.




Waarom deze BMW F 650 GS?
 


De BMW F 650 GS is geliefd om zijn combinatie van comfort, betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Dankzij de 798cc tweecilinder motor met 71 pk heb je altijd voldoende vermogen, zowel op de snelweg als op bochtige binnenwegen. De Iceberg Silver Metallic kleur geeft de motor een tijdloze uitstraling die past bij zijn karakter. Het gemonteerde Wunderlich windscherm biedt extra bescherming tegen de wind, wat bijdraagt aan het comfort op langere ritten.

 



 



Bij AD Motoren bieden we verschillende garantiepakketten aan voor gebruikte motoren. Zo bepaalt u zelf hoeveel zekerheid u wilt. AD Basis Garantie (3 maanden) Meerprijs: €199,-

  • Dekking op het motorblok en versnellingsbak Maximaal 5.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving

AD Plus Garantie (6 maanden)Meerprijs: €499,-
  • Dekking op het motorblok, versnellingsbak en elektronische componenten Maximaal 10.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving
  • Inruil en financiering mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.


    AD Motoren
    Lijnbaan 65
    1969 ND Heemskerk
    email: info@admotoren.nl
    telefoon: +31 6 51678695 (ook WhatsApp)

    LET OP: Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.


    Belangrijke informatie
    Bij AD Motoren besteden we veel zorg aan onze advertenties. Toch kunnen kleine fouten niet volledig worden uitgesloten. Hier kun je geen rechten aan ontlenen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ad Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion