Nieuwsbrief:

BMW  F 800 ST - 2007

44291 Km
Grijs
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
bmw - f-800-st
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nette staat verkerende F800ST.

3 koffers.
Tour ruit.

Net een grote beurt gehad bij de BMW dealer met nieuwe aandrijfriem.
40dkm beurt incl Kleppen stellen.
Factuur aanwezig.

meeneemprijs zonder garantie.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion