Nieuwsbrief:

BMW  K 75 RT - 1991

Garantie: Ja
121633 Km
Grijs,zwart
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Originele Nederlands geleverde BMW K75RT – Betrouwbare tourmotor met karakter.

BMW K75, een comfortabele en degelijke tourmotor uit de bekende K-serie van BMW. Deze motor staat bekend om zijn duurzame driecilinder lijnmotor, lage onderhoudskosten en uitstekende rijcomfort, ideaal voor lange ritten of dagelijks gebruik.

Seizoen 2025 voorzien van:
Nieuwe voorband
Nieuwe achterban
Nieuwe Brembo remschijven voor+achter
Nieuwe remblokken
Nieuwe cardanolie
Nieuwe Motorolie + filters

Dus helemaal opstapklaar voor de nieuwe eigenaar.

Technische specificaties:
Motorblok: 740cc, 3-cilinder in lijn, vloeistofgekoeld
Vermogen: ca. 75 pk (55 kW)
Transmissie: 5-versnellingen, cardanaandrijving
Brandstoftoevoer: Injectie nooit problemen met carburateurs ( start altijd)
Tankinhoud: ca. 22 liter
Gewicht: 224 kg ( stuk lichter en zuiniger zonder kuip)
Top snelheid: ± 200 km/u

Extra’s:
Goede windbescherming
Originele BMW zijkoffers
Comfortabele zitpositie
Nieuwe brembo remmen (voor en achter)
Goed onderhouden en klaar voor vele zorgeloze kilometers.

Kortom neem gerust contact op voor vragen of een afspraak. Telefoon 0650266464 voor appen/bellen. De beller is altijd sneller.

Prijs €2200.- incl gratis 1 maand verzekering ( dekking naar keuze).
Inruil geen probleem.

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion