Nieuwsbrief:

BMW  R 100 - 1986

11 Km
Aluminium
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Classic Racer met Nederlands kenteken. 1000cc Handgemaakt aluminium kontje aluminium tank, lerenzadel en tankband, Radiale remtangen en radiale rempomp, Wilbers schokbreker, en nog veel en veel meer te veel om op te noemen. Achterrem omgebouwd naar schijfrem,  Achterbrug uitgebouwd om montage van een breed achterwiel mogelijk te maken. Motorblok, versnellingsbak en cardan gereviseerd.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion