Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC - 2009

€ 7.250,- € 7.950,-
64322 Km
Blauw
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
bmw - r-1200-gs-abs-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1200GS in bijzonder nette staat.
Deze GS is voorzien van de volgende opties:

* ABS,
* ASC (Traction control),
* Boordcomputer,
* Bandenspanningsensoren,
* Handvatverwarming,
* Givi airflow windscherm,
* Valbeugels,
* Vario topkoffer,
* Led richtingaanwijzers,
* Led achterlicht,
* Middenbok,
* Handkappen,

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion