Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2015

Garantie: Ja
79352 Km
Blauw
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette 1200 GSA met ervaring, rijdt perfect!

Voorband 3,5 mm (75%)
Achterband 5 mm (65%)
2 sleutels
Originele NL motor.
Steeds aantoonbaar bij de BMW dealer in onderhoud geweest.
Opties en Accessoires:
Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cruisecontroll O538, Design einddemper O19F, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Keyless Ride O193, Knipperlichten wit O590, Kofferrek voor alu koffers O680, Kofferrek voor topcase O681, LED dagrijlicht O202, LED Verstralers O562, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Motorsleepmomentregeling O18B, Rijmodi Pro O224, Schakelassistent Pro O222, Spaakwielen O771, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Valbeugels O671, Voorbereiding BMW Navigator O272




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion