Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2018

Garantie: Ja
9570 Km
Limestone Grey metallic
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie bij jou in de buurt!
GS Motoren geeft 12 maanden Premium Garantie op deze GS. Dit wordt uitgevoerd door een samen te selecteren BMW dealer of specialist in jouw regio. Je hoeft dus alleen naar GS Motoren voor de proefrit/aflevering. Jouw vertrouwde BMW dealer of specialist handelt de eventuele garantie voor ons af. Meer info: www.gsmotoren.nl/garantie .

Deze R1200GSA heeft een unieke metallic kleur met unieke aantoonbare km-stand! Uit het door de BMW dealers afgestempelde onderhoudsboekje blijkt dat deze motor soms zelfs minder dan 1.000 km per jaar heeft gereden!
Opties en Accessoires:
ABS Pro O5AC, Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cruisecontroll O538, Design einddemper O19F, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Hillstart Controll , Keyless Ride O193, LED dagrijlicht O202, LED Verstralers O562, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Rijmodi Pro O224, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Valbeugels O671, Verhoogd donker windscherm Wunderlich, Voorbereiding BMW Navigator O272




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion