Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2018

Garantie: Ja
7185 Km
ICED CHOCOLATE (BRUIN METALLIC)
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2013 - aug. 2018
Modelcode: K50
Typenummer: 0A51

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Garantie
Garantie: Uw BMW Occasions Garantie | 12 mnd. 20.000 km
Garantie: 20.000 km
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer Pro (0221), Comfort buddyseat (0775), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Handkappen (0589), Hill Start Control (0204), Keyless Ride (0193), Kofferdragers (0681), LED-koplamp (0192), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Touring pakket (0233), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Witte LED knipperlichten (0590), Zwart motorblok (0568)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion