Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R ABS - 2009

Garantie: Ja
18000 Km
Wit
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R1200r 2009 €5550
 

-Zeer mooie r1200r
 

-Bouwjaar 2009
 

-pas 18000km
 

-Abs
 

-Asc antislip
 

-Boordcomputer
 

-Handvatverwarming in twee standen instelbaar
 

-Zo goed als nieuwe banden
 

-Esa elektrisch instelbare vering
 

-Heeft pas nog zn onderhoud gehad
 

-Komt met nieuwe banden
 

-Motor verkeerd technisch in zeer goede staat
 

-Sportuitlaatdemper voor de net iets mooiere sound
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

PRIJS € 5550 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 



  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk.

    Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij.

    Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: info@newtownbikes.nl 

    06 23561795


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Handvatverwarming instelbaar meerdere standen, Ledachterlicht, Ledknipperlichten, Rdc bandenspanningscontrole systeem, Stalen / RVS leidingen, Uitlaat verchroomd




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion