Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2021

Garantie: Nee
10000 Km
Zwart / geel
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bomvolle nieuwe R 1250 GS met alle optie's die horen bij de 40th Anniversary uitvoering. Meest luxe model ter ere van 40 jaar Gs




R1250gs, r1200, r 1300 gs, Multistrada, Tiger, Explorer, R1250 gs, R1300 gs

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
blipper shift, Bochten ABS, Cruise control, Dynamische knipperlichten, elektronische vering, Handkappen, Handvat verwarming, houder GPS, In hoogte verstelbare ruit, Led knipperlichten, Middenbok, Mistlampen, motor slip regeling, Versnellingsindicator, Zadel verwarming passagier, Alle optie's aanwezig, Jubileum uitvoering, extra zadelverwarming voor en achter, valbeugels, Hp aluminium kleppendeksels, Mistlampen, Luxe koplamp met bochtenverlichting, Dynamic Esa , Sos knop, Enduro pro, Quickshifter pro, Navigatie voorbereiding, standaard verbreder, rally voetsteunen, Vario koffers, Alarm, Goudkleurige spaakvelgen, Triple black.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion