Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2023

Garantie: Ja
16860 Km
ALPINE WHITE (LICHT WIT)
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - 2025
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 222 x 99 x 158 cm
Tankinhoud: 25 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 14-11-2026

Deze RT staat in Apeldoorn.

BTW verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
12 Volt contactdoos, ABS Pro, Active Cruise Control, Adaptief demping systeem, Adaptieve bochtverlichting, Alarmsysteem, Centrale vergrendeling, centrale vergrendeling, Comfort-pakket, Comforttelefonie met uitgebreide smarthphone connectiviteit, Connectivity, Cruise control adaptief, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Keyless start, Koplamp Pro, MSR Motorsleepmomentregeling, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, sportuitlaat, Teleservices, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmde buddyseat, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion