Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
OPTION 719 METEORIC DUST II METALLIC (METALLIC)
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: sep. 2018 - 2025
Modelcode: K52
Typenummer: 0L01

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 25 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Opties en Accessoires:
12V aansluiting (0764), ABS Pro (05AC), Active Cruise Control (05DF), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bluetooth, Centrale vergrendeling (0417), Comforttelefonie met uitgebreide Smarthphone Connectiviteit (06NS), Connected services, Cruise control, Dagrijverlichting (0202), Design uitlaat (019F), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kleur wit, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED koplampen, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatiesysteem, Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion