Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2023

Garantie: Ja
8781 Km
BLACKSTORM METALLIC 2 (ZWART METALLIC)
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - apr. 2025
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 222 x 99 x 158 cm
Tankinhoud: 25 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 22-06-2028

Mooie volle R 1250 RT

BTW verrekenbaar
Opties en Accessoires:
12 Volt contactdoos, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Active Cruise Control, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth, Centrale vergrendeling, Comfort pakket, Comforttelefonie met uitgebreide smarthphone connectiviteit, Connected services, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koffer set 3 delig, Koplamp Pro, LED achterlichten, LED koplampen, MSR Motorsleepmomentregeling, Navigatiesysteem, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant Triple Black, Stuurverhoger, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Volle kuip, Windscherm, Zijkoffers, Zijkofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion