Nieuwsbrief:

BMW  R 60 - 1968

Garantie: Nee
50967 Km
Zwart
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW R60/2 (1968) – Klassieke Perfectie



 

Bent u op zoek naar een tijdloze motorfiets die historie en vakmanschap ademt? Dan is deze BMW R60/2 uit 1968 de perfecte keuze. Deze iconische motorfiets vertegenwoordigt de ongeëvenaarde kwaliteit en elegantie van BMW’s naoorlogse modellijn.

 



Specificaties:

 

    •    Bouwjaar: 1968

 

    •    Motor: 594cc, luchtgekoelde tweecilinder boxermotor

 

    •    Vermogen: 30 pk

 

    •    Transmissie: 4-versnellingsbak met cardanaandrijving

 

    •    Kilometerstand: 50.967 km

 

    •    Kleur: Zwart
 


 

Waarom deze R60/2?
 


 

Deze BMW R60/2 is niet alleen een technisch hoogstandje, maar ook een kunstwerk. Met zijn klassieke lijnen, betrouwbare cardanaandrijving en uitstekende rijeigenschappen is dit model ideaal voor liefhebbers van oldtimers en verzamelstukken. Perfect geschikt voor ontspannen toertochten of als pronkstuk in uw garage.

 

 

Staat:


 

Deze motor is in uitstekende staat, zowel mechanisch als optisch. .



 

Highlights:

 

    •    Originele details en hoogwaardige afwerking

 

    •    Comfortabel rijgedrag, ideaal voor lange ritten

 

    •    Geavanceerde techniek voor zijn tijd, waaronder een verbeterde ophanging en remsysteem



 

Prijs: €14.500,-

 


 

Wilt u meer weten? Neem dan vandaag nog contact op en ontdek zelf de tijdloze klasse van deze BMW R60/2 uit 1968!


 

 

Mis deze kans niet om een stukje motorhistorie te bezitten!



 

Samengevat:


Mooie BMW R60/2 van bouwjaar 1968. 

Deze motor is origineel Nederlands en heeft matching numbers (Frame- en bloknummer komen overeen). 
 


Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor direct op uw naam zetten en uw inruilmotor vrijwaren.

 



U betaalt geen kosten rijklaar maken.

 



Wilt u meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-23329263 of info@debruynmotoren.nl

 



Wij zien u na het maken van een afspraak graag voor een bezichtiging, de koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet.

 



INRUIL - FINANCIERING - GARANTIE - THUIS BEZORGEN - INKOOP


 

  • Inruil van uw motor, auto, boot, waterscooter of camper is mogelijk

 

  • Financiering mogelijk via numotorrijden.nl

 

  • Garantie mogelijk in overleg

 

  • Thuis bezorgen in gesloten bus mogelijk in overleg

 

  • Wij kopen ook motoren in, gebruik hiervoor het verkoopformulier op de site of gebruik e-mail/whatsapp

 

LET OP: Wij zijn 7 dagen (ook ’s-avonds) per week geopend op AFSPRAAK. Neem dus voor bezoek ALTIJD telefonisch contact op om er zeker van te zijn dat de motor nog beschikbaar en/of aanwezig is alvorens onze kant op te komen.

 

Type fouten, prijs- en specificatiewijzigingen voor behouden.

 

Met vriendelijke groet,

 

De Bruyn Motoren

Molenstraat 2

3421CL Oudewater (Ligt vlakbij Gouda/Woerden/Utrecht)

TEL: 0623329263 (Ook voor Whatsapp)

info@debruynmotoren.nl

www.debruynmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion