Nieuwsbrief:

BMW  R 850 R - 2001

Garantie: Nee
83493 Km
.
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

BMW R 850 R


- Kenteken: MD-SF-06
- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 83493 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 848 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 239 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Deze nette bmw is in 2001 nieuw in Nederland geleverd en heeft sindsdien slechts 83493 km gereden 
deze motor is zowel optisch als technisch in goede staat en is klaar om mee op pad 

de motor wordt geleverd met een bijpassende set koffers 

bel of kom gerust langs voor meer informatie of om de motor te bekijken 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion