Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2024

Garantie: Ja
5190 Km
Triple black
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

SUMMER SALE

S1000R / S 1000 R

Aangeboden door Leigraafmotoren:

De BMW S 1000 R 2024 Triple Black is een krachtige naked bike die zowel prestaties als stijl combineert. De motor is uitgerust met de befaamde 999 cc viercilinder motor die 165 pk levert, wat zorgt voor indrukwekkende acceleratie en snelheid.

- Garantie tot 2027
- Dealer onderhouden
- Alle pakketten

Onderscheidende opties:

0134 Adaptieve bochten verlichting
018A M Endurance Ketting
018B Motorsleep moment regeling
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijverlichting
0219 Headlight Pro
0222 Schakel-assistent Pro
0223 DDC
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0235 Dynamiek-Pakket
0413 Soziuspaket
04U1 USB-aansluiting
0519 Verwarmde handgrepen
0530 RDC (banden druk controle systeem)
0538 Cruise control
0580 Motorspoiler
0560 Windscherm Sport
06AC Intelligente noodoproep (SOS)
06AE Teleservices

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion