Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2020

Garantie: Ja
40404 Km
HOCKENHEIM SILVER METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2019 - okt. 2022
Koppel: 113 Nm
Afmetingen (LxBxH): 207 x 74 x 116 cm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 299 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Aantal eigenaren: 1

Mooie S 1000 RR met volledige historie bekend.

Ook is de motor voorzien van diverse Ilmberger carbon parts.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Cruise control, Dynamic Damping Control (DDC), Dynamic pakket, M Gesmede velgen, M lichtgewicht batterij, Race Pakket, Rijmodi Pro, Verwarmbare handvatten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion