Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zircon Black
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 450SR S zet elke centimeter van je lichaam in vuur en vlam met een adrenalinestoot, terwijl het aërodynamische ontwerp zijn kracht ontketent om die extra seconde weg te snijden. Als je het gaspedaal tot het maximum intrapt, ga je op topsnelheid en manoeuvreer je moeiteloos door de straten en over circuits, waarbij je elke bocht in een duikende houding verovert.

Het ontwerp is voortdurend geïnspireerd door de professionele racerij en is aangepast om de aerodynamica te optimaliseren. De krachtige enkele swingarm versterkt de racevaardigheid. De uitgeholde haaienvin voorvleugel laat de luchtstroom naadloos over de carrosserie glijden. De verborgen uitlaat sluit naadloos aan op de achterkant en zorgt voor een visueel indrukwekkend statement.

 

De toevoeging van tractiecontrole zorgt voor stabiel rijden op gladde wegen en diverse uitdagende omstandigheden. Voortbordurend op de sportinstelling van de 450SR beschikt de omgekeerde voorwielophanging nu over instelbare demping, voor een absolute rijervaring in elke situatie die je maar wilt.

Brembo remklauwen zorgen altijd voor gecontroleerde remkracht en ABS voorkomt dat de wielen blokkeren en grip verliezen tijdens een noodstop.De achterrem is geüpgraded van een Φ220mm enkele schijf, enkele zuigerremklauw naar een Φ240mm enkele schijf, dubbele zuigerremklauw.

De slipperkoppeling zorgt voor een lichter gevoel bij het schakelen en houdt de motorfiets stabiel bij scherp terugschakelen. Standaard automatische koplampen en ESS-noodremlichten zijn ook inbegrepen. Hetzelfde 5-inch TFT-scherm ondersteunt MotoPlay, inclusief schermprojectie

Motortype:2-Cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:449 cc
Max vermogen:35 kW/9500 t/min
Max koppel:39 Nm/7600 t/min
Boring x slag (mm):72 x 55.2mm
Compressieverhouding:n.n.b.
Koeling:watergekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Versnellingen:6

Zithoogte (mm):795 mm
Afmetingen (mm):1995x715x1140 mm
Wielbasis (mm):1370 mm
Grondspeling (mm):140 mm
Min draaicirkel (m):n.n.b.
Max belasting (kg):n.n.b.
Inhoud benzinetank (L)14 L
Gewicht (kg):169 kg
Garantie: 5 Jaar GARANTIE !

Kleur:Zircon Black 

Voorvering:Upside down, demping verstelbaar
Achtervering:Monoshock
Remsysteem:320mm Enkele schijf, Brembo M40
ABS:Standaard
Velg voorwiel:Aluminium gietwiel
Velg achterwiel:Aluminium gietwiel
Banden:110/70 R17 - 150/60 R17

Wij zijn officieel dealer van CFMoto

  • Inruil mogelijk.

    Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Nieuwe Baan 2
    5076AV  Haaren
    Tel.  06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij CPH Motoren is voorzien van 6 of 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

    Aflevering incl. 6 Maanden BIKE GARANTIE € 325,-

    Bezichtiging op afspraak !
     


Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion