Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Nieuw
Parelmoer White
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De inmiddels welbekende en populaire 800MT Explore van CFMOTO! Standaard met 5 jaar garantie!

De prachtige, complete ALL-ROAD met het sterkte KTM 790 motorblok, is volgeladen met opties die jouw lange en korte reizen zeer prettig maken. Off-road en on-road, deze adventure motor is van alles voorzien om elke uitdaging aan te gaan!

In de kleuren zwart en parelmoer wit kost deze machine € 14.999,- incl BTW en BPM >>> INCLUSIEF 3-delig CFMOTO KOFFERSET!!
(wij doen niet aan afleverkosten) 
 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bellypan, Boordcomputer, Breedstralers, Cruise control, Enduro rijmodus, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Middenbok, Navigatie, Originele uitlaat, Tractioncontrole, Valbeugel, Zadelverwarming, Inclusief 3-delig CFMOTO kofferset!! 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion