Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED TC - 2025

€ 9.999,- € 10.499,-
Garantie: Ja
Nieuw
White
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ook deze 800NK Advanced is vanaf nu te bezichtigen en te rijden bij ons op de Veemarkt in Amsterdam.

Wij - de Motorzaak Amsterdam - zijn jouw trotse exclusive A-Merk dealer van CF Moto, en we verwelkomen je graag in ons showroom om je meer te vertellen over deze geweldige motorfiets en het merk erachter. Tot snel op de Veemarkt

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

De technologisch meest geavanceerde Roadster: de 800NK. Krachtig, wendbaar, stijlvol en ergonomisch, ontdek de nieuwe maatstaf in Naked Bikes. De goed uitgeruste en krachtige 800NK Advanced is uitgerust met de allerbeste onderdelen. Bereid je voor om de weg te domineren met de agressieve naked bike styling van de CFMOTO 800NK. Omarm de opvallende esthetiek, want de pijlvormige LED-koplamp, de korte achterkant en de scherpe lijnen zorgen voor een formidabele aanwezigheid op de fel concurrerende markt van naked bikes.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion