Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 1998

Garantie: Nee
45283 Km
Rood
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
900 SSC,een van de laatste echte,met veel superlight opties standaard, zoals carbon voorspatbord ,achterrem reactiestang ,rem en kopp.pomp.Verbeterde kuip met meer koeling voor de achterste cilinder.(laatste serie)bouwjaar 5-1998. Olietemperatuurmeter orgineel.Met Sil Moto carbon einddempers voor het goede geluid.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Houkes Motortechniek
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion