Nieuwsbrief:

DUCATI  998 S - 2004

Garantie: Ja
3402 Km
.
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
ducati - 998-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Modeljaar: 2002
Koppel: 104 Nm
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Uniek! in Zeer nette staat verkerende Ducati 998S Final Edition met slechts 3402 KM! Dit betreft een door ons nieuwe geleverde en onderhouden Final Edition.
Deze 998 is afkomstig van 2e eigenaar/ Liefhebber en zeer geschikt als investering maar ook fun om me te rijden.

De Ducati 998S Final Edition is de laatste variant in de evolutie van de legendarische 916. Het betreft de motor die voorzien is van de 998cc sterke Testastretta motor, in combinatie met de open Termignoni dempers en aangepaste ecu goed voor ruim 135 PK en een koppel van 104 nm!

Kortom, een bijna nieuw 998S Superbike die klaarstaat voor vele plezierige kilometers!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion