Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 821 - 2013

Garantie: Nee
37395 Km
Rood
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati Hypermotard 821
kenteken : 94-MD-HR
km stand : 37395

Hele mooie Nederlands geleverde Hypermotard 821 met veel Carbondelen .
Toffe en goed sturende hyper met spierballen , en met deze carbon EXAN uitlaat klinkt hij super !!

- LCD display 
- ABS 
- Traction control 
- Brembo remmen
- Carbon spatborden
- Carbon distributiedeksels
- Carbondeel rond de tankdop
- en nog veel meer Carbon
- Korte kentekenplaathouder 

- 2 sleutels aanwezig
- Deel facturen aanwezig 
- Word geleverd met een onderhoudsbeurt en nieuwe distributieriemen 
- Desmo is bij 30.000 km gedaan op factuur 

Hele complete Hypermotard waar je zo mee weg kan !

Serto motoren 
Bosschenhoofd 
RDW erkend 



 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Serto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion