Nieuwsbrief:

DUCATI  M 1000 MONSTER - 2005

23274 Km
Rood
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati M1000 Monster in Ducati Rosso.

In een motorzaak met veel verschillende motoren en een behoorlijke omloopsnelheid zie je veel.
Maar dit kom je niet vaak tegen, deze Ducati is wel op een heel byzondere manier gedocumenteerd.

16/06 2005 is de Monster nieuw in Nederland geleverd.
25/07 2014 kocht de 2e eigenaar deze Monster toen met 16.477 km.

Deze heeft elke afzonderlijke rit met datum en km stand los opgeschreven in een boekje,
ook al het onderhoud heeft de klant opgeschreven.
Het laatste tourritje was 04/04 2017 richting Noord Limburg.(96 km) en is toen weggezet met eindstand 22.423 km.
In 2024 is de accu vervangen.

Zoals je mag verwachten van een dergelijk gekoesterde motor bevind deze Ducati zich in absolute topstaat,
voorzien van koplamphuipje en afdekkapje van het zadel voor de monoposto look.

De Ducati staat nu op 23.274 km en wij leveren de motor af met afleverbeurt inclusief riemen en garantie zonder meerprijs.
Kom langs voor deze mooie originele monster of bel 072-5119292 voor info of afspraak

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.


Opties en Accessoires:
Afdekkapje zadel, Monoposto look , Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion