Nieuwsbrief:

DUCATI  M 800 S I.E. - 2003

24499 Km
Geel
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yellow Monster

Leuke Ducati Monster 800 injectie

Historie bekend

Recent door monteur ( oude eigenaar ) onderhoud gepleegd

O.a. Koppeling * Kettingset * Remmen * Olie * Filters * Kleppen

# Topkuip

# Seat cover

# Remus uitlaten

Staat netjes op zn banden

Dus klaar voor het grote avontuur

Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs. (nu 54 kw)

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Ducati
Bouwjaar: 2003
Cilinderinhoud: 803 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 24.000
Kleur: Geel
Afleverkosten/Garantie : € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
Seat cover , Sportuitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion