Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 ENDURO - 2016

Garantie: Ja
20548 Km
ROOD
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Anders

De Multistrada 1200 Enduro opent een geheel nieuwe “wilde” wereld en vertegenwoordigt Ducati’s intrede in het maxi-enduro segment. Geboren om te verkennen, niet te stoppen op elk terrein, de Multistrada 1200 Enduro is een rijk uitgeruste motor, ontworpen om aan de eisen van de meest veeleisende globetrotter te voldoen. Bovendien is het een maxi-enduro die speciaal ontworpen en gebouwd is om met de meest extreme omstandigheden van het off-road rijden om te gaan. Dankzij de 19” spaakvoorwielen en 17” spaakachterwielen, is de Multistrada 1200 Enduro ideaal voor lange avontuurlijke ritten. Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion