Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Schade: schadevrij
Garantie: Anders
Garantie: Ducati Approved
Multistrada 1260 S. Standaard voorzien van vele features zoals Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack (ABS + DTC), Ducati Wheelie Control en een Keyless start. De S uitvoering is uitgevoerd met Ducati Electronisch Suspension (DES)en lichtere velgen. Deze multistrada is voorzien van een touring pakket met een topkoffer. Motor wordt afgeleverd met al het benodigde onderhoud en 12 maanden Ducati Approved garantie.
= Bedrijfsinformatie =
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Ducati Testsretta DVT met Desmo variable timing, L-Twin cilinder, 4-kleppen per cilinder, Dual Spark, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106 mm x 106 mm |
Cilinder inhoud | 1.262 cc |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch electronische injectie, Ride-by-Wire, 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 158 pk / 116.2 kW bij 9.500 tpm |
Max. koppel | 129.5 Nm bij 7.500 tpm |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs-eenheid. elektronische compressie en rebound demping aanpassing. elektronische veervoorspanning afstelling met ducati skyhook-ophanging (DSS) Evo. Aluminium enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2x330mm Semi zwevende schijven, Bosch ABS |
Remmen achter | 265mm schijf,2-zuiger zwevende remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Ducati Red, Volcano Grey, White |
Beschrijving | |
Altijd al eens willen rijden op een Ducati?
Of was de proefrit te kort om een goed beeld van de motor te krijgen?
Ducati Zaltbommel bied u nu de oplossing! Wij verhuren maar liefst 8 verschillende modellen
 | Zaltbommel, Gelderland |
 | 0418-513521 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken