Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER DESERT SLED - 2017

Garantie: Ja
8722 Km
ROOD
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Anders

Hoe je het ook keert of wendt: De Ducati Desert Sled is de ultieme scrambler. En eerlijk is eerlijk, wanneer er één merk aanspraak mag maken op de naam ‘scrambler’ is het Ducati wel. Dat merk kwam namelijk al in de jaren zestig met haar eerste scrambler modellen op de markt waarmee het hart van menig Amerikaans motor enthousiast werd veroverd. De huidige Ducati Scramblers zijn dan ook niets minder dan een eerbetoon aan die vroege exemplaren. Ze hebben dezelfde stoere uitstraling, gelukkig wel in combinatie met de hoogwaardige afwerking en geweldige rijeigenschappen van een moderne Ducati.
Deze Ducati wordt afgeleverd inclusief benodigd onderhoud en 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion