Nieuwsbrief:

ENERGICA  ESSEESSE9 - 2018

Garantie: Nee
5422 Km
Blauw
energica - esseesse9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In de Shocking Blue kleur zie je deze prachtige EsseEsse9 niet snel over het hoofd. Haar tijdloze design past bij de Italiaanse schone. Voorzien van praktische GIVI V35 koffers en de goudkleurige ergal bolts.

De motor heeft slechts 5422 km op de teller staan en is een buitenkans als je direct de weg op wilt. Met de 13,4 kW accu heeft de motor een actieradius van ongeveer 200 km in Ecomodus. Een gemiddelde actieradius van 150 km is realistisch.

De motor wordt in opdracht verkocht.
 
  • Energica EsseEsse9
    Met zijn klassieke buddyseat en ontspannen rijpositie is het EsseEsse9 ideaal voor elektrische lange afstandsliefhebbers over de hele wereld.

    De Energica EsseEsse9 deelt de technologie en verfijning van de EGO en de EVA Ribelle, maar is geschikter voor casual rijden zonder de veeleisender zithouding behorende bij de hyperprestaties van deze andere twee modellen.

    De keuze voor elektrische rijders overal, zo vol met klassieke Italiaanse stijl en verfijning dat je hem met plezier voor langere afstanden gebruikt, maar ook stijlvol van café naar café rijdt. 100% elektrisch en 100% Italiaans.

    Actieradius 
    De actieradius is afhankelijk van diverse factoren. Op de snelweg is de actieradius lager dan in de stad. Ook het weer (wind en temperatuur) hebben invloed op de actieradius. de laadsnelheid is ongeëvenaard, met CCS snellaen kan je laden met een maximale snelheid van 400km range per uur. 

    Thuisladen
    Deze motor kan thuis aan het stopcontact geladen worden. Ook kan deze motor aan publieke laadpalen gevonden worden. Het DC snelladen is op iedere Energica aanwezig. 
     

Opties en Accessoires:
ABS, Kofferset, SP connect, Roadlock remschijfslot, CCS snelladen, Thuislaadkabel, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion