Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CVO PAN AMERICA - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
harley-davidson - cvo-pan-america
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

TWENTY-FIFTH 25 ANNIVERSARY 1999-2024 Harley-Davidson Pan America geleverd in beperkte oplage. Een All-Road voor de lange Road trips. voor de zakelijke rijder onder ons is de BTW aftrekbaar en staat de motor op de balans.
Werkelijk in nieuwstaat verkerende Pan America Screamin Eagle CVO met slechts 423 km . De PAN-AM wordt geleverd met resterende fabrieks garantie !

Opties en Accessoires:
Adaptief Demping Systeem (ADS), Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Bandenspanningscontrolesysteem, Electronic Stability Program (ESP), Gecombineerd remsysteem, Hill hold-functie, Koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Navigatiesysteem, Spaakwielen, Spraakbediening, Telefoonintegratie, Tractie Controle Systeem (TCS), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion