Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE POLICE FLHP - 2015

Garantie: Ja
40000 Km
ZWART
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
harley-davidson - electra-glide-police-flhp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015
Garantie: 1 year HD Originals

Deze Harley-Davidson FLH Electra Glide Police uit 2015 Geeft een unieke rij ervaring. De motorfiets is uitgevoerd in de kleur zwart en wordt aangedreven door een krachtige 103 Twin Cam. Met zijn royale opbergruimte en comfortabele rijpositie is hij ideaal voor lange toertochten. Extra’s zoals ABS en cruise control zorgen voor extra rijcomfort en luxe. Dit model staat bekend om zijn soepele rijgedrag en stabiele wegligging, perfect voor het verkennen van lange wegen zonder zorgen. De stijlvolle afwerking en het luxueuze comfort geven elke rit een premium gevoel.
Opties en Accessoires:
103 twin cam, Abs, Cruise control, Detachable zijkoffers, Diverse accessoires, Handvatverwarming, Led verlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion