Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU - 1995

Garantie: Ja
42945 Km
.
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FLHTU Ultra Classic


- Kenteken: MT-59-PS
- Merk: Harley Davidson
- Model: Tour
- Tellerstand: 42945 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1995
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 347 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar






Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Magdyno" betekent: Cilindrisch gevormde gelijkstroomdynamo die met een tandwieloverbrenging één geheel vormt met de magneetontsteking. Voor het eerst in de jaren dertig op Engelse motorfietsen als a js en Matchless toegepast. De magdyno was van een degelijker constructie dan de met een kettinkje aangedreven dynamo. Ofschoon de magdyno plaats maakte voor de kettingaangedreven dynamo, werd hij later weer gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion