Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  PAN AMERICA RA 1250 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
VIVID BLACK
harley-davidson - pan-america--ra-1250
harley-davidson - pan-america--ra-1250
harley-davidson - pan-america--ra-1250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Harley-Davidson Pan America 1250ST is de ultieme motor voor avontuurlijke rijders die op zoek zijn naar prestaties, comfort en technologie. Met de Revolution® Max 1250-motor, die 149 pk en 127 Nm koppel levert, biedt deze motor ongekende kracht voor zowel asfalt als ruw terrein. Dit maakt de Pan America 1250ST perfect voor lange ritten en off-road avonturen.



Krachtige prestaties en geavanceerde technologie

Dankzij de verlaagde ophanging en 17-inch gegoten aluminium wielen, gecombineerd met Michelin® Scorcher Sport-banden, heeft de Pan America 1250ST uitstekende handling en stabiliteit, ongeacht het terrein. De quickshifter zorgt voor soepel schakelen zonder het gebruik van de koppeling, wat de rijervaring bijzonder aangenaam maakt. Bovendien zorgen de Brembo-remmen voor superieure controle en veiligheid tijdens het remmen.


Comfort en ontwerp voor avontuur

De Pan America 1250ST biedt niet alleen kracht, maar ook comfort voor lange ritten. Het lage zadel en het gestroomlijnde smoked windscherm zorgen voor bescherming tegen de wind, terwijl het verlaagde ontwerp het vertrouwen van de rijder vergroot. Of je nu op de snelweg rijdt of off-road gaat, deze motor biedt een comfortabele en gecontroleerde rijervaring.



Belangrijkste kenmerken van de Harley-Davidson Pan America 1250ST:


- Revolution® Max 1250-motor met 149 pk en 127 Nm koppel

- Verlaagde ophanging en 17-inch wielen voor verbeterde handling

- Quickshifter voor soepel schakelen zonder koppeling

- Brembo-remmen voor uitstekende remkracht en controle

- Laag zadel en smoked windscherm voor extra comfort en bescherming


De Harley-Davidson Pan America 1250ST is vanaf medio april 2025 beschikbaar. Wees een van de eersten die deze motor rijdt en ervaar het ultieme avontuur. Reserveer nu je exemplaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion