Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE - 2024

Garantie: Ja
1781 Km
ATLAS SLV MTLIC
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 4 year HD Optimate

Deze exclusieve Road Glide uit 2024 onderscheidt zich door zijn unieke opties. Het opvallende design, premium afwerking en unieke kleur maken deze motor een echte blikvanger. Personaliseer deze Harley verder met accessoires van Harley-Davidson voor een motor die volledig naar jouw smaak is. Ideaal voor rijders die luxe, kracht en een unieke rijervaring zoeken. Mis deze kans niet!

De Road Glide biedt een stabiele rijervaring met zijn iconische "shark-nose" kuip en comfortabele zithouding. Dankzij de ruime bagagemogelijkheden is hij perfect voor lange tochten. Ideaal voor rijders die houden van comfort, stijl en een opvallende look op de weg. De Road Glide straalt kracht en zelfverzekerdheid uit, perfect voor avonturiers.
Opties en Accessoires:
117 milwaukee eight, Abs, Dubbele schijfrem, Jekill&hyde uitlaat systeem, Led verlichting, Radio/navigatie, Rockford fosgate audio, Skyline os information systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion