Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB - 2020

Garantie: Ja
3505 Km
ZWART
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Deze mooie orgineel Nederlandse streetbob is voorzien van de volgende opties:

ABS
alarm
Vance and hines eind dempers
forward controls


Motor verkeerd in nieuw staat.

Originele europese 5HD1 motor,

U bent van harte welkom voor een proefrit
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion