Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT ABS - 2015

Garantie: Nee
32320 Km
.
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10699

Een zeer nette Honda NC 750 D Integra van bouwjaar 2015 met 32.317km op de teller. Comfort & Prestaties!

Sportieve motorscooter met 745cc, DCT-automaat en uitstekend rijcomfort. Perfect voor stad én lange ritten!

Uiteraard wordt ook deze motorfiets u rijklaar aangeboden inclusief vers onderhoud en 12 maanden Garantie!

Extra's en Accessoires:
- LeoVince Einddemper met DB Killer
- Topkoffer
- Verhoogd Windscherm
- Telefoonhouder
- Handvatverwarming
- Zijkoffer Set (niet zichtbaar op foto's)



Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
- 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
- Grondige Poetsbeurt.
- Tenaamstelling en Vrijwaring.
- 10 dagen Allrisk Verzekering.
- 12 maanden volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.
- Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
- Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
- Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden.

Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion