Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S DCT - 2017

Garantie: Ja
3993 Km
ROOD/ZWART
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

In super staat met extreem weinig
km!! DCT uitvoering dus automatisch
of zelf schakelen dmv flippers op het
stuur extras kleine knippers en korte
kentekenplaat houder. De prijs is
rijklaar Incl. afl. beurt en Gar.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Streetbikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion