Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2022

Garantie: Nee
7581 Km
N.v.t.
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
✔️ Plan eenvoudig een bezichtiging via onze agenda: 📆
Kopieer en plak deze in uw browser om direct een bezichtiging te plannen: https:calendly.com/wesdorpmotoren/bezichtiging
Kies een tijd die jou uitkomt!

Bij Wesdorp Motoren vind je regelmatig een breed aanbod: A2-motoren, naked bikes, quads, motorscooter, Harley Davidson, helmen, Piaggio MP3, Yamaha R1 R6, Supermoto, Boxer, caferacer, Ducati, kentekens, bobber Honda X ADV 750 MT 07 09 KTM trike Tenere 700 Vespa LX, chopper en Kawasaki Z900

Wesdorp Motoren biedt u aan een zeer nette Honda NC 750 X met ABS en traction control. De motor is uitgevoerd in de gewilde kleurstelling wit/grijs/zwart, is zeer gebruiksvriendelijk en beschikt over een aantal unieke details zoals o.a.:
 
  • ABS
  • Traction control
  • Lage KM-stand 
  • Inclusief historie
  • Diverse rijmodi
  • A2 / 35kw mogelijk
  • Boardcomputer
  • Gear indicator
  • Showa voorvork
  • H.I.S.S.

De NC 750 X komt van de eerste eigenaar en ziet er uit als nieuw. Tevens heeft de motor altijd binnen gestaan.

Interesse? Neem dan gerust contact op voor een afspraak of meer informatie. Telefoon: 0644.950581 (appen kan ook).

👉 🏍️ Plan direct jouw motorbezichtiging hier: 📅 De link is niet klikbaar. Kopieer en plak deze in uw browser om direct een bezichtiging te plannen: https:calendly.com/wesdorpmotoren/bezichtiging
 
  • Waarom kiezen voor Wesdorp Motoren?

    Bij Wesdorp Motoren koop je motorfietsen in topstaat, met betrouwbaarheid en service als prioriteit. Dit RDW-erkende bedrijf biedt flexibiliteit en zekerheid bij je aankoop.

     • Flexibele afspraken – Bezichtigen kan vaak ook 's avonds en in de weekenden. Plan eenvoudig een afspraak via de website, telefoon, Marktplaats chat of WhatsApp.
     • Betrouwbaarheid – Gegarandeerde kilometerstanden en een gemiddelde Google beoordeling van 5-sterren.
     • Afleverpakketten – Kies uit vier pakketten voor service en garantie op maat. Te vinden bij de motorfoto’s.
     • Inruil mogelijk – Ontvang een eerlijke handelsprijs voor je motor. Stuur ons jouw foto’s en details voor een indicatie inruilwaarde.
     • 5 dagen gratis all-risk verzekering – Rij direct verzekerd weg.
     • Financiering (particulier en zakelijk) via NU Motorrijden – Betaal in termijnen en geniet direct van je aankoop. Lease is ook mogelijk!
     • Direct rijden of reserveren – Alle motoren zijn beschikbaar voor bezichtiging, proefritten en reservering. Vaak direct mee te nemen, informeer vooraf.
     • A2 / 35 KW in veel gevallen mogelijk! – Motoren tot 70 KW kunnen geleverd worden op 35 KW tegen een kleine meerprijs. Dit is d.m.v. een vermogenstestbank certificaat.

    Belangrijke informatie

    Bij Wesdorp Motoren wordt veel zorg besteed aan advertenties, maar kleine fouten zijn niet volledig uit te sluiten. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Voorwaarden van toepassing – zie onze website.
    Bezichtigen is alleen mogelijk op afspraak (7 dagen per week), zodat wij de tijd kunnen nemen om je goed te helpen. Dit kan eenvoudig via de website, Marktplaats chat, telefoon of WhatsApp.

    Graag tot ziens bij Wesdorp Motoren!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wesdorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun clintele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als exclusief voor hen gemaakt aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion