Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer unieke en meer dan complete Honda NT1100.
Door de vorige eigenaar voorzien van custom stickerset voor een stoerdere uitstraling.
Afkomstig van de eerste eigenaar en werkelijk als nieuw.
Deze NT1100 is voorzien van de volgende opties:
* ABS,
* Traction control,
* Led dagrijverlichting,
* Led koplamp,
* Led richtingaanwijzers,
* Led achterlicht,
* TFT scherm met touchscreen,
* Valbeugels,
* Zijkoffers,
* Licht sensor,
* Handvatverwarming,
* Bluetooth,
* Boordcomputer,
* Extra windafbuigers
Complete historie en boekjes aanwezig
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 8-kleppen Parallel Twin met 270° crank en uni-cam |
Boring x slag | 92 mm x 92 mm |
Cilinder inhoud | 1084 cc |
Comp. verhouding | 10.1:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 75 kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 104 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | Natte lamellenkoppeling |
Versnellingsbak | handgeschakelde zesversnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20.4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Semi dubbel wiegframe |
Vering voor | Showa 43 mm SFF-BP-type omgekeerde telescopische vork met voorinstelbare veerdruk, veerweg van 150 mm. |
Vering achter | Monoblock aluminium swingarm met Pro-Link met SHOWA gasgevulde demper, hydraulische voorspanningsregelaar, 150 mm veerweg |
Remmen voor | 2-kanaals ABS, Radiaal gemonteerde remklauw met vier zuigers, zwevende dubbele schijf van 310 mm |
Remmen achter | 2-kanaals ABS, Remklauw met enkele zuiger, enkele schijf van 256 mm |
Voorband | 120/70R17 M/C |
Achterband | 180/55R17 M/C |
Wielbasis | 1535 mm |
Lengte | 2240 mm |
Breedte | 865 mm |
Hoogte | 1360 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 242 kg |
Leverbare kleuren | Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White, Graphite Black |
Beschrijving | Bereid je voor op een motor die alles kan. Dagelijks woon-werkverkeer, sportief rijden of weekendritjes met twee? Alles kan. De NT1100 biedt jou de veelzijdigheid van een GT zonder compromissen. Hij opent een gloednieuwe wereld van rijplezier. Hij is licht, wendbaar en comfortabel, voorzien van strak kuipwerk en met de beste uitrusting.
Comfortabel GT-ontwerp voor rijder én passagier
Lichtgewicht chassis, ophanging met lange veerweg
Krachtige parallel tweecilindermotor
Standaard verwarmde handvatten, cruise control en zijkoffers
Geavanceerde rijtechnologie
Optioneel: Dual Clutch Transmission met zes versnellingen
6,5-inch touchscreen met smartphone-connectiviteit |
Strada motoren is opgericht in 2012, een jong bedrijf dus, maar met ruim 10 jaar ervaring in de branche.
Bij ons vind u jong gebruikte motorfietsen in zo goed als nieuwe staat, dat is ons streven.
Wij zijn zeer kritisch met inkopen en dat ziet u terug in onze showroom, bij ons is goed niet goed genoeg en willen alleen maar top-kwaliteit aan onze klanten aanbieden.
Omdat wij zelf onze inkoop verzorgen, zonder tussenstations, kunnen wij onze motoren aanbieden voor zeer scherpe prijzen.
U kunt bij ons terecht voor alle type en merken motoren zoals o.a.:
Harley-davidson, Yamaha, Honda, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
Strada motoren staat ook voor duidelijkheid.
Bij ons vind u geen offertes met kleine lettertjes. Wij willen duidelijk zijn tegenover onze klanten.
Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken of andere achteraf bijkomende kosten.
De prijs de wij offreren voor u motor is ook de prijs waarvoor hij rijklaar op u staat te wachten!
Wij nodigen u graag uit om een kijkje te nemen op onze website of in onze nieuwe showroom.
Voor onze actuele openingstijden kijk op onze website.
Mocht u buiten deze openingstijden willen komen kijken is dat absoluut geen probleem u kunt ons altijd mailen naar info@stradamotoren.nl voor een afspraak.
 | Dongen, Noord-Brabant |
 | 0162782532 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken