Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2008

Garantie: Ja
74312 Km
Grijs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

  • Motor inruilen? Wij doen u graag een passend voorstel!
    Motor verkopen zonder zorgen? Via de bank of contant geld en RDW Vrijwaring ter plaatse.

    Financieren? Flexibele mogelijkheden beschikbaar.
    Afstand een probleem? Wij bezorgen of halen op door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon:             0251 22 80 50
    - Whatsapp:           06 23 60 32 44
    - Email:                  info@paddockmotoren.nl

    Welkom bij Paddock Motoren!
    Met een ruime collectie motoren en inkoop mogelijkheden vindt u precies de motor die bij u past. Wij staan voor kwaliteit en service, onze prijzen zijn scherp en transparant zonder verborgen kosten of verrassingen!
    We beschikken over een grote moderne werkplaats met vakkundige monteurs voor al uw onderhoud en reparatie, uitgebreide collectie accessoires en daarnaast zijn wij gespecialiseerd in schade herstel, van taxatie tot reparatie.

    Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.paddockmotoren.nl.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Paddock Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion