Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1100 PAN EUROPEAN - 2000

Garantie: Nee
53410 Km
Blauw
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hele mooie Honda pan european. Met weinig kilometers en bom vol extra's. 

BJ: 2000. 

53410 km. 

incl. Beurt. 

€3750

  • Inruil en financiering mogelijk.

    Gratis maand verzekering.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen.
    Naast alle onderhoud van uw motorfiets, en in- en verkoop van motoren zijn wij hét vertrouwd adres in Noord Groningen voor voor onderhoud en reparatie aan uw fiets, e-bike, scooter of bromfiets.

    Kijk ook op www.postmamotoreneenrum.nl voor meer informatie.
    Postma Motoren en Fietsen is  ook AJP motorcycle dealer en premium dealer van Avalon fietsen.

    Bezorgen en ophalen van uw fiets of motorfiets? Vraag naar de mogelijkheden.

    Openingstijden:
    - Maandag gesloten
    - Dinsdag tot en met vrijdag: 08:30 tot 17:30 uur.
    - Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur.
    - 's Avonds op afspraak.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen
    Molenweg 3b
    9963PG Warfhuizen
    06-24844667
    postmamotoren@outlook.com






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Postma Motoren en Fietsen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion